Política de devolució de dessal.shop

Política de devolució de dessal.shop.

La nostra política de devolució té una durada de 15 dies. Si han transcorregut 16 dies o més des de la compra, malauradament no podem oferir-li un canvi o reemborsament.

Per poder fer una devolució, l'article ha d'estar sense fer servir i en la mateixa condició en què el va rebre. També s'ha de trobar a l'embalatge original. Qualsevol canvi o reemborsament es tramitarà un cop inspeccionat l'article a les nostres instal·lacions. Els ports dels enviaments aniran a càrrec del comprador.

Diversos tipus de productes estan exempts de devolució, com ara els productes alimentaris de qualsevol tipus, productes destinats a la desinfecció o purificació d'aigua i aquells en què calgui garantir una higiene (ex., ampolles d'ús personal per potabilitzar l'aigua).

Per completar la devolució, necessitem una factura o comprovant de compra. Mai torni la compra al fabricant.

Un cop rebuda i inspeccionada la seva devolució, us enviarem un correu electrònic per notificar-vos que rebem l'article que va tornar i si s'aprova o no el reemborsament. Si s'aprova, se'n processarà el reemborsament i se us realitzarà un ingrés a la targeta de crèdit o mètode de pagament original tan aviat com ens sigui possible.

Reemborsaments tardans o faltants (si escau).
Si encara no heu rebut un reemborsament, primer torneu a revisar el compte bancari.
Després, poseu-vos amb l'empresa de la targeta de crèdit. Podeu demorar algun temps abans que el seu reemborsament es vegi reflectit de manera oficial.
Després, contacteu amb el vostre banc. Sovint cal un temps de processament abans de poder veure reflectit un reemborsament.
Si ja vau fer tot això i encara no vau rebre el seu reemborsament, podeu contactar-nos escrivint a info@dessal.es .


Articles en oferta (si escau).
Només es poden reemborsar els articles de preu normal. Malauradament, no es poden reemborsar els articles en oferta.

Canvis (si escau)
Només reemplacem els articles si estan defectuosos o danyats. Si necessiteu canviar-lo pel mateix article, envieu-nos un correu electrònic a info@dessal.es i envieu el vostre article a: Passeig Marítim 94-97, Local, 08800, Vilanova i la Geltrú, Barcelona, Espanya.

Enviament.
Per tornar el vostre producte, heu d'enviar-lo per correu a: Passeig Marítim 94-97, Local, 08800, Vilanova i la Geltrú, Barcelona, Espanya.

Les despeses d'enviament per tornar el vostre article corren pel vostre compte, no són reemborsables. D'aquesta manera, si rebeu un reemborsament, les despeses d'enviament de la devolució es deduiran del seu reemborsament.

Segons la vostra localització, el temps que preneu rebre el canvi del vostre producte pot variar.

Si envieu un article de més de 75€, es recomana fer servir un servei d'enviament amb seguiment o comprar una assegurança d'enviament. No garantim que rebem la devolució del vostre article.